Děkuji, že jste se rozhodli právě pro můj kurz. Mým cílem je předat co možná nejvíce informací ve snadno vstřebatelné, co nejméně technické formě. Lekce si můžete pustit kdykoliv a kdekoliv, v libovolném pořadí. Do kurzu se můžete bez omezení vracet. Zároveň máte k dispozici fotografie, se kterými v tomto kurzu pracuji abyste mohli pracovat a zkoušet zároveň se mnou.
Fotografie poskytuji pouze pro studijní účely a není možné je prezentovat nebo využívat pro další účely v jakékoli formě, prosím Vás, abyste to respektovali. Děkuji.
Klíčové body této techniky: fotoaparát na stativu, snížená expozice abychom dosáhli "normálně exponovaného výhledu ven a tmavších světel v interiéru” a následné přidání světla pomocí externího blesku abychom interiér zesvětlili. Následné vyfocení 5 expozic bez blesku není nezbytné ale doporučuji ho v případě, že bude např. blesk viditelný ve fotce. Stropy musí mít neutrální barvu tzn. nesmí být barevné.
Klíčové body této techniky: fotoaparát na stativu, snížená expozice abychom dosáhli "normálně exponovaného výhledu ven a tmavších světel v interiéru” a následné přidání světla pomocí externího blesku abychom interiér zesvětlili. Následné vyfocení 5 expozic bez blesku není nezbytné ale doporučuji ho v případě, že bude např. blesk viditelný ve fotce. Stropy musí mít neutrální barvu tzn. nesmí být barevné.
Klíčové body této techniky: fotoaparát na stativu, snížená expozice abychom dosáhli "normálně exponovaného výhledu ven a tmavších světel v interiéru” a následné přidání světla pomocí externího blesku abychom interiér zesvětlili. Následné vyfocení 5 expozic bez blesku není nezbytné ale doporučuji ho v případě, že bude např. blesk viditelný ve fotce. Stropy musí mít neutrální barvu tzn. nesmí být barevné.
Klíčové body této techniky: fotoaparát na stativu, snížená expozice abychom dosáhli "normálně exponovaného výhledu ven a tmavších světel v interiéru” a následné přidání světla pomocí externího blesku abychom interiér zesvětlili. Následné vyfocení 5 expozic bez blesku není nezbytné ale doporučuji ho v případě, že bude např. blesk viditelný ve fotce. Stropy musí mít neutrální barvu tzn. nesmí být barevné.
Klíčové body této techniky: fotoaparát na stativu, snížená expozice abychom dosáhli "normálně exponovaného výhledu ven a tmavších světel v interiéru” a následné přidání světla pomocí externího blesku abychom interiér zesvětlili. Následné vyfocení 5 expozic bez blesku není nezbytné ale doporučuji ho v případě, že bude např. blesk viditelný ve fotce. Stropy musí mít neutrální barvu tzn. nesmí být barevné.
Ještě jednou vám ze srdce děkuji, že jste se rozhodli právě pro můj kurz architektonické fotografie. Pevně doufám, že vás nakopne a posune dál. Až na těch pár technických chybiček během filmování jsem s ním osobně spokojený a dal jsem do něj to nejlepší ze svého know-how, které jsem za víc než 10 let práce při focení nejkrásnějších nemovitostí a hotelů světa načerpal. Musím upřímně říct, že občas jsem i pyšný :). Budu rád pokud nám pošlete zpětnou vazbu a případné nápady na zlepšení.
Přeji mnoho úspěchů při focení!
Jiří Lízler, autor kurzu
Prosíme, abyste na závěr věnovali několik minut vyplnění dotazníku, který nám pomůže kontinuálně zlepšovat obsah, který pro vás tvoříme. Děkujeme.
vyplnit dotazník